НА САЙТЕ ВЕДУТСЯ РАБОТЫ. ВОЗМОЖНЫ СБОИ, НЕКОРРЕКТНОЕ ОТОБРАЖЕНИЕ. ОКОНЧАНИЕ 20.08.2019

Случайная статья узнай что то новое



\n\n\n\n

This calibration table was created in 2008 to Dodo Bizar, it was achieved by Planck in 145Лс and 150НМ. This table is the original firmware file for the Honda Civic OBD1 equipped.
Download the calibration table eCtune D14A3Download the firmware on EJ9 D14A3/D14A4

the

Spec Dodo 145bhp

the
Dino graph result Honda Civic D14A3 with IOS DODO-CRX

Dino graph result Honda Civic D14A3 with IOS DODO-CRX

\n\nthe

eCtune

D14A3 was determined on the basis OBD1 P06 (P28 kit). Feature eCtune is that the output is not Bin file, which you can fill in the chip 29C256, and the calibration table works only on equipment type Moates Demon, having the keys and being the license of the program. ECtune as well as Hondata have created their algorithms OBD1 ECU, due to which there was the possibility of adding a 2nd firmware (secondary and primary), managing load on any output of the brain, setting Launch Control and Ignition CUT and a lot of things.

\n\nthe

eCtune and Crome

Not possible a CAL file to open in CROME. You can only \"visually\" move card to put down some of the settings. But 100% of similarity will not work.

\n\n\nthe

Settings eCtune

the
    \nthe
  • Injectors 240cc
  • the
  • Disable knock sensor
  • the
  • Disable ELD
  • the
  • Disable BARO
  • the
  • Disable Injector Test
  • the
  • Disable O2 Heater
  • the
  • [add]Disable AUTO Tranny
  • the
  • [add]Disable IAB
\n
the options Tab in Crome. Typical values of P28.

Here you can change the settings in eCtune almost like

\n

the same settings have been added VTEC point, namely, the inclusion of valve VTEC at least 10кмч, when the engine is warm and only at full throttle MAP Sensor:
VTEC 5500 @ 60C @ 10KMH @ 99mbar MAP

TP Sensor was also calibrated

the
    the
  • TPS min 0.53 v
  • the
  • TPS max 4.55 v
\n

Cut off fuel at different coolant temperature — ECT

the
    the
  • REV 7400 RPM @ <60C
  • the
  • REV 8116 RPM @ 60C
\nthe

Maps Primary

Map ignition Low-Primary

ignition Map Low-Primary

Map ignition HI-Primary

Map ignition HI-Primary

\n
fuel Map Low-Primary

fuel Map Low-Primary

Map of the fuel HI-Primary

Map fuel HI-Primary

\n\n\nthe

Maps Secondary

\n
Map ignition Low-Secondary

ignition Map Low-Secondary

Map ignition HI-Secondary

Map ignition HI-Secondary

\n
fuel Map Low-Secondary

fuel Map Low-Secondary

Map of the fuel HI-Secondary

Map fuel HI-Secondary

2008 Build EJ9 MiniMe by CRX2

Случайная статья узнай что то новое

Данная статья актуальна для автомобилей Honda выпуска 1992-2000 годов, таких как Civic EJ9, Civic EK3, CIVIC EK2, CIVIC EK4 (частично). Информация будет актуальна для владельцев Honda Integra в кузовах DB6, DC1, с моторами ZC, D15B, D16A.

Главная страница

Соц. Сети

Календарь событий

  • Автоэкзотика - 1 мая
  • Jap Days - 22 Июня
  • JAP CAR FEST - 19-21 июля

Клубные встречи

  • Москва
  • Санкт-Петербург
  • Минск
  • Уфа

Партнеры EJ9.Ru

EJ9 и EK3 — записки инженера о Honda Civic 1998. 2010 – 2019 . Вся информация приводится для ознакомления, автор не несет ответственности за вред полученный в результате применения материалов сайта, находясь на сайте вы подтверждаете своё согласие с этим. Сделано Хондоводом для Хондоводов. Автор: Илья Серб Все изображения имеют авторство Карта сайта Honda Civic, всем VTEC!

Rambler's Top100 Valid XHTML 1.0 Transitional